Незалежне тестування
Обговорення форуму
|
Ласкаво просимо на Всеукраїнський
портал споживчої інформації!
Купили неякісний товар та не знаєте, що робити?
Вам відмовляють у поверненні грошей?
Ви не знаєте, до кого звернутися?
На порталі споживача ви знайдете відповідь на ці та інші питання.
Ми ставили за мету зібрати на одному сайті різносторонню інформацію, що може стати в нагоді споживачу: про безпеку товарів та послуг, про права споживачів та механізми їх захисту тощо. Також, ви можете скористатися контактною інформацією відповідних організацій – як державних, так і неурядових, – до яких можна звернутися за допомогою у випадках порушення споживчих прав або здійснення необхідних превентивних заходів в інтересах невизначеного кола споживачів. Портал знаходиться у стані постійного розвитку та оновлення. Заздалегідь вдячні вам за ваші коментарі та побажання, а також за ту інформацію, яка, на вашу думку, заслуговує на те, аби бути розміщеною на Порталі Споживача. Висловити свою думку щодо корисності та ефективності порталу можна тут.
-
14.03.2018
Пам’ятаймо, ми всі споживачі і всі потребуємо визнання та поваги до наших споживчих прав. 15 березня об’єднує нас із споживачами всього світу.
-
10.02.2018
Електронна торгівля користується значним попитом, і споживчий ринок завойовує все більше Інтернет простору. Проте зростає кількість і значущість порушень прав споживачів, і ця проблема має місце не лише в Україні, а також в Європейському Союзі та багатьох країнах світу. Практика завжди випереджає процес вдосконалення законодавства, а стосовно цифрових технологій світ стикнувся з небаченими темпами розвитку. Поки тривають дискусії та пошук інструментів для вирішення проблеми через осучаснення законодавства та визначення механізмів попередження ризиків, споживачі прагнуть все більше звертатися до е-торгівлі (он-лайн торгівлі), мотивуючи це комфортом та економією коштів і часу.
-
16.01.2018
Документом передбачено розроблення законодавчих актів, проведення заходів за участю представників центральних органів виконавчої влади, громадських організацій, бізнес-асоціацій щодо обговорення проблемних питань у зазначеній сфері та шляхів їх вирішення; розроблення навчальних програм з метою підвищення споживчої освіти громадян.
-
15.01.2018
З приводу дії та виконання Урядової Постанови №231 від 16.03.2017 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій» Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС» звернулося до Прем’єр-міністра України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства фінансів та Державної фіскальної служби України.
-
26.12.2017
23 листопада 2017: Consumers International оголосила, що глобальною темою Всесвітнього Дня прав споживачів та всього 2018 року обрано «Доброчесність цифрових ринків». Грунтуючись на досягненнях кампанії Покращимо цифровий світ (BetterDigitalWorld) у 2017 році, кампанія 2018-го року буде спрямована на поліпшення електронної торгівлі, яка є більш доступною для споживачів та має бути безпечнішою і більш справедливою для них по всьому світу.
-
13.12.2017
Ця своєчасна подія спланована виключно для українських громадян, зацікавлених в обізнаності про свої права і способи їх захисту. Якщо Ви коли-небудь вступали в конфлікт або стикалися з проблемами на роботі, вдома, у лікарні, у громадському транспорті або під час шопінгу, цей громадський форум буде корисним для вас. Запрошуємо вас, приходьте, ставьте запитання і вирішуйте свої проблеми за допомогою нашої команди юристів! (Безкоштовна юридична консультація). Спочатку короткі презентації, потім – запитання і відповіді.
-
26.09.2017
26.09.2017 в ефірі ранкової телепрограми «Сніданок з 1+1» член правління Всеукраїнської федерації споживачів "ПУЛЬС" Андрій Лига розповів про права споживачів при купівлі складної побутової техніки, важливість фіскального чеку для захисту споживчих прав і дотримання гарантій, відмінності фіскального та товарного чеку, та інші питання самозахисту споживачів.
-
19.09.2017
у прес-центрі інформаційного агентства "Українські Новини". У фокусі уваги - порівняльне тестування послуг 20 найбільших Інтернет магазинів України та інші питання захисту прав споживачів при здійсненні покупок через Інтернет.
-
15.08.2017
Лист Вищого Спеціалізованого Суду України (ВССУ) від 09.08.2017р. № 93- 1517/0/4-17
-
09.08.2017
1 червня 2017 року у столичному Міжнародному виставковому центрі відбулися фінальні змагання першого Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування». Захід організований у рамках українсько-швейцарського проекту «Державно-приватне партнерство для поліпшення санітарно-технічної освіти в Україні», що реалізовується Ресурсним центром ГУРТ за фінансової підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва (SDC) у партнерстві з компанією «Геберіт Інтернешнл Сейлз АГ».
Маєш знати
-
Що робити, якщо…
Найбільш проблемним моментом для споживача є сфера надання послуг та виконання робіт. Споживачі, як правило, не вчитуються в умови договору, що стосуються строків виконання робіт або надання послуг, сплати завдатку в розмірі ціни договору, повернення.
Детальніше
-
Законодавство
Закон № 3795-VI Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання відносин між кредиторами і споживачами фінансових послуг, яким забороняється валютне кредитування.
Детальніше
-
Права споживача
Ринок фінансових послуг – це дуже особливий ринок, в якому не тільки закон «сліпий», а і надавачі послуг, банки та кредитні спілки, нерідко нехтують вимогами законодавства, «не бачать» їх. А державний регулятор? Мабуть, «спить»!
Детальніше
-
Кращі практики захисту споживачів
Самые счастливые люди те, которые живут в неведении. Именно так можно сказать об украинцах, которые только совсем недавно начали осознавать, что предоставляемые им услуги часто не являются качественными, а отношение к потребителям, оказывается, должно быть совсем другим.
Детальніше
-
До того, як купити
При покупке товаров в интернет магазинах удостоверьтесь в их исправности до того, как подпишите документы и оплатите товар. Такой совет в ходе пресс-конференции в "Обозревателе" озвучила первый вице-президент Всеукраинской федерации потребителей "ПУЛЬС" Ирина Назаревич.
Детальніше
|
|