Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Незалежне тестування
Обговорення форуму



  • Наша оцінка

Громадські ініціативи учасників Форуму Консумерської Асамблеї України

  • Представники громадських об’єднань споживачів, експертів, бізнес-асоціацій України, що були учасниками Форуму Консумерської Асамблеї України на тему «Українська торгівля по-європейськи: доброчесний продавець – проактивний споживач», звернулися до Президента України, спікера та профільних комітетів Верховної Ради України, глави Уряду та відповідних міністрів із вимогою реального просування реформи захисту прав споживачів та наближення українського законодавства до європейських норм згідно з Угодою про асоціацію Україна-ЄС.

    «Ми, як ініціатори та організатори Форуму, дослідили поточну ситуацію в сфері торгівлі та констатуємо системні порушення законних прав споживачів», - йдеться в листі. Активісти консумерського руху в рамках Форуму до Дня працівників торгівлі в Україні додали до звернення Резолюцію, в якій перелічені першочергові кроки з вирішення проблемних питань. Зокрема, учасники Консумерської Асамблеї України вбачають термінове напрацювання нової редакції Закону України «Про захист прав споживачів» у складі робочої групи згідно з Наказом № 884 від 25.06.2018 Міністерства економічного розвитку та торгівлі України.

    Також, на думку лідерів провідних громадських об’єднань, які опікуються захистом прав споживачів, такий інструмент як «кешбек» для споживача є інноваційним рішенням для підвищення ролі споживача у торгівельній галузі. По суті, реалізація механізму «кешбек» – це запровадження матеріального заохочення покупця в отриманні фіскального чеку та здійснення контролю за тим, як саме відбувається процес фіскалізації. Мова йде про законопроект «Про внесення змін до Податкового кодексу України та Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг щодо створення умов для дистанційної торгівлі та детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг», розроблений Міністерством фінансів України та відомий під робочою назвою «Кешбек для споживача». Адже консумерські активісти констатують, що працівники Держпродспоживслужби неефективні у сучасній практиці державного захисту прав споживачів - надають некоректні відповіді на скарги споживачів, затягують строки розгляду скарг по суті, не застосовують механізми компенсації завданої споживачам шкоди тощо.

    Ініціатори звернення також наголосили на необхідності розробки змін до Закону України «Про електронну комерцію» щодо відповідальності суб’єкта господарювання, який реалізує товари за допомогою Інтернет-ресурсу та порушує права споживачів через відсутність або неповноту інформації, необхідної споживачу для ідентифікації конкретного суб’єкта господарювання як стосовно даних про продавця, так і власника Інтернет ресурсу.

    Нагадаємо, 24 липня 2018 року в Києві відбувся Форум Консумерської Асамблеї України, під час якого представники найбільших дієвих громадських організацій та рухів України у сфері захисту прав споживачів заявили про об’єднання зусиль задля реалізації європейського вектору розвитку країни та створення в країні ефективної системи захисту прав споживачів. Серед підписантів Резолюції Форуму - Всеукраїнська федерація споживачів "ПУЛЬС", ГО "Всеукраїнське об'єднання споживачів страхових послуг "Страховий захист", ГО "Союз споживачів України", ГО "Всеукраїнська асоціація з питань захисту прав споживачів "Споживча Довіра", ГО " Новий день Україна", ГО Науково-дослідний центр експертиз "Тест", ГО "Інститут споживчих програм" та інші представники громадянського суспільства. 

  • Повернутися до списку

    Ваше ім'я:
    Ваш E-Mail:
    Захист від автоматичного повідомлення: Захист від автоматичного повідомлення
    Введіть символи зображені на малюнку:
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Щось не так? Спитай у продавця, що саме! | Что-то не так? Спроси у продавца что именно!
  • Закон на твоєму боці
  • Закон на твоєму боці
  • Заберіть це назад | Заберите это назад
  • Закон на твоєму боці
  • Термін зебрігання ПРОДУКТІВ не цікавить любітелів екстремальних відчуттів. | Срок хранения ПРОДУКТОВ не интересует любителей эктремальных ощущений
  • Закон на твоєму боці
  • Навчально-методичний посібник "Основи споживчих знань" | Учебно-методическое пособие "Основы потребительских знаний"
  • Поверніть мої гроші | Верните мои деньги